RJ45 s integrovanym trafem - moje zkusenost:

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Srpen 16 21:24:26 CEST 2006

Zdravim
dekuji za perfektni info. Ten J1011F21P ma i pro 5ks krasnou cenu a
navic integrovane i "smeti kolem", proste super. Jen to ma drobny
hacek, ze jelikoz nejsem firma, tak mne u Spoerle poslali.... ke
slonovi.

Nebudete tam nekdo objednavat, ze by mi ke sve objednavce prilepil
tech 5 kousku?
Marek