Re: stavba stineni proti elektromagnetickému rušení

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Středa Srpen 16 17:48:24 CEST 2006

:) hezke...

Ja mel neco podobneho, kdyz jsem delal cast diplomove prace na ustavu
fyzikalni chemie pro ultralownoise mereni na rozhrani dvou nemistitelnych
kapalin. Tam to bylo jeste doplneno zespodu pritmelenym Peltierem kvuli
termostatovani...

Hezky den,
Simon Cihelnik