stavba stineni proti elektromagnetickému rušení

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Srpen 16 17:10:18 CEST 2006

ja som si na merania vyrobil vlastnu "tienenu" komoru z kusu vlnovodu
:-) Vzhladom na to ze mame na sklade asi 10km vlnovodov pre 352MHz
system (58.4x28.4cm) staci zobrat jeden kus, na obidva konce namontovat
skratovacie plechy, navrtat diery pre konektory a tienena komora je na
svete :-)))
Na obrazku urobenom mobilnym telefonom starsieho data je okrem ineho
vidiet pouzitie oblubenej vedeckej techniky "cut and try". Ak nevieme
kde je problem vezmeme feritove jadra, tenky medenny plech a lepiacu
pasku a zistujeme kade to sakra este lezie ked som uz vsetko zatienil a
uzemnil :-))
V komore je ako merany subjekt nainstalovany napatovy delic 15kV,
deliaci pomer 1:20.000, s sirka pasma DC-100MHz
b.