Vyvojovy kit

Marek Pavlu pavlu@hwserver.cz
Sobota Srpen 12 03:16:08 CEST 2006

Zdravim,

Mam mizerne malo casu, tak jen telegraficky, co Ethernut umi.

- Java neni součásti Ethernutu, ale nic Vam nebran ji pouzit na strane
klienta u webove stranky.

- Java bezici na desce s ethernutem asi nebude to prave orechove, kdyz to ma
bezet na MCU od 10MIPS vyse a od 32kB RAM. Takze pochybuji, ze pujde Java na
strane serveru pod AVR napsat.

- uzivaji se cgi scripty, coz v podani ethernutu neni nic jineho nez fce v
C, kterou vola httpd ve chvili, kdy se zada konkretni stranka

- provadite registraci cgi funkce na konkretni http adresu volanim funkce s
ukazatelem na vasi obsluznou rutinu...

- co to je za definici: " vykon takovy aby zvladal nektery ze sifrovanich
algoritmu" ????

Pokud uvazujete velke mnozstvi dat nebo naopak rychly prenos treba i mensiho
mnozstvi dat, tak asymetricke sifry asi neprotlacite vykonove/pametove.

Symetricke sifry jsou krapet lepsi, ale stejne to zabira nejakt ten cas.

Na http://www.hw-group.com/index_cz.html lezi priklad na symetrickou sifru
TEA, jednoducha, male, casove přijatelná, ale je jich hafo a musite se
rozmyslet az nad konkretnim pripadem, co a jak sifrovat...

Nicmene existuje jiz port pro ARM(nevim jak moc je jiz kompletni) a tam mate
vetsi sanci uvazovat o Jave na strane serveru...

PS: vagnejsi zadani uz byt nemuze ;)

S pozdravem,
		Marek Pavlu