Re: Vyvojovy kit

koutas matesmk1@seznam.cz
Pátek Srpen 11 10:26:58 CEST 2006

ano, zatim je ta aplikace v "myslence". Vubec netusim jestli je tam implementovana Java, spise me zajimalo, zda-li by tam sla eventuelne doprogramovat :) a pozadavky na vykon,pamet,rohrani? V konecnem dusledku vykon takovy aby zvladal nektery ze sifrovanich algoritmu, rozhrani ethernetu a seriove podminkou a pamet? Tezko rict :)
proto se ptam ;)
s pozdravem taky MK(mame stejne inicial)