RJ-45 konektor 8-pin, na lanka nebo na draty

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Srpen 11 11:17:07 CEST 2006

Občas, když je třeba, tak dáváme na drát normální lankový konektory. Zatím s
tím nikde problém nebyl, vždycky kontroluju, jestli se ty nože dostatečně
zařezaly. Je k tomu třeba kvalitnější krimpovací kleště, ty za 150Kč s tím
opravdu problémy mají.
Taky bych raději mrknul třeba na www.krup.cz, mají tam určitě lepší nabídku
takovýchto věcí než GM.

--