RJ-45 konektor 8-pin, na lanka nebo na draty

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 10 16:56:33 CEST 2006

Je to přesně tak, jak jste popsal.  Ty konektory s tím ostřím když
použijete na tvrdej drát je zaděláno na slušnej wakl. Naproti tomu, když
ty  vidličky ( konektor na tvrdej drat ) použijete na licnu , je to OK a
žádenej wakl se ani po delší době nekonal.....