8-bit OS

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Srpen 11 11:08:29 CEST 2006

Chcem si s tymi jednocipmi pokecat.
To si uz mozno zistil :-)

Chcem mat DIR, COPY, DEL. Chcem mat PING, TELNET a FTP, v ktorom mozem
napisat GET, PUT a BYE.

Chcem pisat 600riadkove programy nezodpovedajuce RFCxyz v Pascale na
jednocipe. Chcem v programoch pisat "open", "close", "read" a "write" a
chcem, aby k tomu prekladac nechcel ziadne kniznice. Chcem tieto
programy pisat v editore na jednocipe. Chcem ich tam aj prekladat a
debugovat. Chcem v tom editore pisat "ini" subor pre moju aplikaciu.
A nechcem preto robit nic, alebo len velmi malo :-)

Sakra, samozrejme ze to neviem dokonale zadefinovat. A samozrejme ja
BERIEM namety a pripomienky. Neberiem vyroky typu "to do OS nepatri"
alebo "bez xxx to nie je OS". Neberiem tiez "takto SA to nerobi", "nasi
dedovia to takto robili aj my to takto robit budeme", "veduca firma v
obore to robi inak a zarabaju miliony" - v tom je mozno nejaka pravda,
ale opakujem, svet nie je ciernobiely.

wek