Shanim hdd disk velky, ale vlazny, netopici jako kamna

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 10 22:47:42 CEST 2006

Neuvadite presne znaceni disku, a tak je obtizne pridavat nebo ubirat.
Jako priklad vezmeme WD 250GB v SATA ma max spotrebu 9.5W a v EIDE 8.6W.
Jeden vas disk muze mit fluidni a druhy klasicka loziska, to se na teplote
projevuje asi tak nejvice.

Tak to sakra pridejte. Mam tu jeden SATA  Segate 120GB a dalsi stejny v
provedeni PATA   .
Rozdil ve spotrebe urcite nebude 0,9W, kdyz PATA je po hodine provozu
vlazny a SATA se neda udrzet v ruce.