Shanim hdd disk velky, ale vlazny, netopici jako kamna

APa navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 10 21:06:59 CEST 2006

Bohuzel je k dispozici pouze SATA konektor a redukci nelze pouzit (mam
oboustranne jak SATA-PATA, tak PATA-SATA), je to totiz presnej housing,
takzvanej NAS.

Takze pozadavek zni takto:
SATA disk co nejvetsi co nejtissi a co nejchladnejsi (rychlost neni
podstatna).
Bohuzel Seagaty prej topi silene, ted maji ten 750GB disk, ale...

Spolehlivost je dana mmj. Z 50% asi prehrivanim, takze nechat tam disk na
kterym neudrzim ruku tak driv nebo pozdeji shori na troud, myslim.

Ty Samsungy jo, ale to byl vzdy nejakej klon a existuji uz v kapacite nad
300GB?