shell; was: OT: Pravidelne provedeni prikazu na WL500g

mk info@mcu.cz
Čtvrtek Srpen 10 10:58:48 CEST 2006

> Ozaj, Ty si expert na Rabbity, to je vraj potomok Z80, nedal by sa na
> tom CP/M rozbehat, a trebars aj s tym - ako spominas, grafickym - shellom?

No s tim expertem to prehanis, na to tu jsou jine paky :-))) Ja stale
tvrdim, ze jsem jen prosty pouceny laik.
Rabbit je sice hodne vzdaleny potomek Z80 (respektive Z180) ale prece jen ma
pomerne hodne odlisnosti. CP/M by asi nebyl problem naportovat (strilim od
boku, nikdy me to ani nenapadlo), ale nechapu duvod k cemu by to bylo (krome
toho pocitu ze to jede). On je to OS poplatny dobe sveho vzniku a ucelu,
dnes by byl spis pro zlost.

S pozdravem
MK