shell; was: OT: Pravidelne provedeni prikazu na WL500g

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Srpen 10 10:40:43 CEST 2006

mk wrote:
> Tak to gratuluji, kde je flaska :-)))))))

Dufam, ze nepohrdnes touto znackou:

                            __
                           [__]
                           |  |
                           |  |
                           |  |
                           |  |
                           |  |
              ,----.      /`-. \
             (      )    /-._|  \
             |`----'|   |        |
             \      /   |`-...   |
              `.  ,'    |'` . |  |
                ||      |`,'- |  |
              ,-||-.    |`-...|  |
       jrei  (  ''  )   |        |
              `----'     `-....-'

> Tak davno to zas neni - CP/M na Robotronech byla horka novinka v mnoha
> podnicich jeste pred necelymi 20 lety :-)))))

Mno tak to si sa strafil na rok presne.
CP/M som prvy a poslednykrat videl (dotknut sa mi nebolo vzhladom na
hodnotu a vyznam zariadenia dovolene) prave u otca v podniku a prave na
Robotrone rozmerov mensej chladnicky. "Disketovka" bola druha chladnicka
bulharskej vyroby, 2x8".

Ozaj, Ty si expert na Rabbity, to je vraj potomok Z80, nedal by sa na
tom CP/M rozbehat, a trebars aj s tym - ako spominas, grafickym - shellom?

wek