Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Srpen 9 16:29:18 CEST 2006

Lenze u tych mysi sa nenahana citlivost ale sa naopak proste zvysi
svietivost tej LEDky resp. lasera... T.j. este stale trvam na tom ze s
nasou vecou spominane speci kamery nemaju takmer nic spolocne.

Farebna kamera = 3x ciernobiela plati vzdy, akurat to nie vzdy znamena
3x snimaci prvok. Inaksie povedane, cb kamera nema pricinu byt radovo
lacnejsia nez farebna (ak teda nezafunguje nejaka debilna trhova pricina).

wek