Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

Marek Pavlu pavlu@hwserver.cz
Středa Srpen 9 15:58:58 CEST 2006

Zdravim,

Ne vzdy to plati, tudiz zadny fyzik se urcite nedivi, ale tady ta cena roste
extremne proto, ze rychla kamera ma kratsi expozici a to znamena mensi
signal a tim padem ovlivněni sumem, takze pak je to o specialnich CCD cipech
se skrukturou miniaturních fotonasobicu. Docela zajimave a velmi drahe
hracky...

S pozdravem,
		Marek Pavlu