[OT] Anglicka slovni zasoba?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Srpen 9 01:03:56 CEST 2006

Mam takove tuseni, ze se zde mluvi o tzv.Basic English coz je zjednodusena anglictina o 850 slovech viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Basic_English
nebo http://www.basic-english.org/

Klasicka anglictina ma cca 4000 bezne pozivanych slov, Shakesperovska anglictina udajne az 10.000 slov.
Podle jedne studie OSN je nejvystiznejsim jazykem cestina. Porovnavalo se kolik slov potrebuje jazyk na vyjadreni myslenky.

Nicmene, zena kozu do kopce, kricel.... Jak by tohle ma prelozi inostranec se slovnikem to si fakt nedovedu predstavit :-)