Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Srpen 8 17:28:48 CEST 2006

Zdravim vsechny pritomne

Doufam ze jsem nekde neudelal nejakou botu v tomto prispevku protoze do mailove diskuze prispivam poprve
Kdyztak mne opravte

A ted k veci
Onehda jsem na jednom webu o astro teleskopech cetl o pouziti snimacu z mysi jako nahrazky inkrementalnich snimacu
Problem byl v opakovatelnosti mereni
Jelikoz se mys pouziva v relativnim polohovani je to celkem jedno a nikdo to neresi ale chyba toho snimani je celkem znacna
neslo to tusim pouzit ani k pribliznemu polohovani
A to za predpokladu idealniho podkladu ke snimani

Bylo to kdesi zde http://web.telecom.cz/elektro-metal/index_c01.htm#A
IRC-M se to jmenovalo
Ale zda se ze to stahli