Re: Pípátko na rychlost...

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Srpen 8 12:07:12 CEST 2006

K dokonalosti bych navrhoval postup:

1) Místo 5 LED bych jich dal více, aby byla rychlost dobře vidět....
2) Ale bude to pak moc dlouhé, co ty LED dát do kroužku...
3) No, aby zas těch LED nebylo moc, lépe použít přístroj s ručičkou a po
obvodě napsané číslice
4) Osvětlit, když už tam není žádná LED
5) Vypnout to otravné pípání :-)

Sám mám v autě dokonalý omezovač rychlosti, hlasitě se projevuje, když na to
moc šlápnu... bohužel mě omezuje i v jiných věcech (spotřeba alkoholu,
poznávání jiných omezovačů).

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: "mk" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 08, 2006 11:43 AM
Subject: Re: Pípátko na rychlost...

> Aha, takze to uz mas NAMIESTO tachometra...
> :-)

Ne, ne - mam ji nad tachometrem priplaclou k palubce :-)))
Snad se dokopu, nezapomenu fotak a odpoledne ji vyfotim

> No pockaj. Co je zle na tom vytrieskat z _cohokolvek_ slusny kapital?

Naprosto nic, jenze ja to blbe napsal. Nemyslel jsem tim majetkove zisky (ty
ja taky rad), ale to jak udelat ze stupidity temer mysticky problem
resitelny nejlepe pouze vybranymi jedinci s letitou praxi a hlubokymi
znalostmi vsemoznych oboru (kabala je temer nezbytna)

> PS. Co tam mas na vystupe, piezo alebo repracik?

pidi repracek, v definitivni verzi bude doplnen o dolni prropust,
potenciometr a zesilovac

S pozdravem
MK