Re: Pípátko na rychlost...

mk info@mcu.cz
Úterý Srpen 8 11:43:17 CEST 2006

> Aha, takze to uz mas NAMIESTO tachometra...
> :-)

Ne, ne - mam ji nad tachometrem priplaclou k palubce :-)))
Snad se dokopu, nezapomenu fotak a odpoledne ji vyfotim

> No pockaj. Co je zle na tom vytrieskat z _cohokolvek_ slusny kapital?

Naprosto nic, jenze ja to blbe napsal. Nemyslel jsem tim majetkove zisky (ty
ja taky rad), ale to jak udelat ze stupidity temer mysticky problem
resitelny nejlepe pouze vybranymi jedinci s letitou praxi a hlubokymi
znalostmi vsemoznych oboru (kabala je temer nezbytna)

> PS. Co tam mas na vystupe, piezo alebo repracik?

pidi repracek, v definitivni verzi bude doplnen o dolni prropust,
potenciometr a zesilovac

S pozdravem
MK