Prosim pomoc - TV po bource

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Srpen 8 08:01:21 CEST 2006

Pripojil bych nejaky zdroj signalu (composite video asi) a sledoval
osciloskopem kam az se neco deje pri postupu od konektoru az po obrazovku.
Mozna neco najdete.
Pokud je to novejsi televize, co ma vsechno od mezifrekvence az po rgb vystup
v dsp broukovi, tak jste fpr--li, leda ze byste ho sehnal.
Ja jsem pred casem rozchodil tv zasazenou bleskem, ale jeden ze dvou scart
konektoru neslape a problem je, ze z konektoru cesty vedou pres vazebni
kondiky a jinou (zdravou) pasivni bizuterii primo do velkyho io, ktery jinak
funguje. Kdyz tam pripojim videorekorder, tak se to nejak datove slinkuje,
video si nastavi kanaly podle televize, zvuk z televize je slyset, ale na
obrazovce je cerno.

Jakub Ladman