Prosim pomoc - TV po bource

Petr King petr.king@atlas.cz
Úterý Srpen 8 02:19:23 CEST 2006

Zdravim a prosim kolegy o pomoc.
Ve skole jsem vubec nedaval pozor, protoze se mi televize zezadu nikdy
nelibila...
Ted nam prastil blesk do anteny a mimo to, ze mi odesla graficka karta,
pripojena pres VIVO, tak ted neni videt na televizi zadny obraz.

Ukazatele hlasitosti se zobrazuji, ale po pridani jasu je videt jen
velice slabe zrneni... Zkousel jsem pripojit i video na SCART, hraje
pouze zvuk, ale obraz zadny.... jen obcas se mihne nejaky pruh po
uhlopricce obrazovky.
Vse jen s naplno zvednutym jasem. Proto se ptam, je sance to opravit?
Kde mam hledat? Modulator ? pak by ale jel aspon scart....
Jedna se o televizi SHIVAKI, obrazovku ma GOLDSTAR.
Diky za pomoc, pritelkyne je bez televize vyrizena :o)))))

Petr S.