Pípátko na rychlost...

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 4 10:43:38 CEST 2006


> Už se to nedělá? Pokud se pamatuji tak to mělo ještě časové omezení,
> bylo to určené k "vytáhnutí se z průšvihu" a po několika sekundách to
> přešlo opět na řízení podle lambda sondy.

Musi se to delat stale a to i u motoru s primym vstrikem benzinu do 
valcu. Jinak by pri prudkem seslapnuti plynu doslo ochuzeni smesi a 
motor by se mohl zastavit. Ovsem s vyvojem se lepe urcuje davka paliva 
pri obohaceni, takze dnesni motory obahucuji jen na uroven opravdu 
nutnou (pro udrzeni motoru v chodu a nizke emise...). Drive se to 
skutecne delalo uplnym odepnutim lambdy na urcity cas a davka byla nejak 
pevne urcena podle otevreni plynu (prutoku vzduchu), pozdeji se zacinala 
davka optimalizovat podle vice velicin a dnes s linearni lambda sondou 
uz je pomer udrzovan temer celou dobu akcelerace podle lambdy ovsem na 
jinem pomeru nez 1.

Pavel




Další informace o konferenci Hw-list