Pípátko na rychlost...
Pavel_t
pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 4 10:43:38 CEST 2006
> Už se to nedělá? Pokud se pamatuji tak to mělo ještě časové omezení,
> bylo to určené k "vytáhnutí se z průšvihu" a po několika sekundách to
> přešlo opět na řízení podle lambda sondy.
Musi se to delat stale a to i u motoru s primym vstrikem benzinu do
valcu. Jinak by pri prudkem seslapnuti plynu doslo ochuzeni smesi a
motor by se mohl zastavit. Ovsem s vyvojem se lepe urcuje davka paliva
pri obohaceni, takze dnesni motory obahucuji jen na uroven opravdu
nutnou (pro udrzeni motoru v chodu a nizke emise...). Drive se to
skutecne delalo uplnym odepnutim lambdy na urcity cas a davka byla nejak
pevne urcena podle otevreni plynu (prutoku vzduchu), pozdeji se zacinala
davka optimalizovat podle vice velicin a dnes s linearni lambda sondou
uz je pomer udrzovan temer celou dobu akcelerace podle lambdy ovsem na
jinem pomeru nez 1.
Pavel
Další informace o konferenci Hw-list