OT: Zeleznicni signalizace

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Pátek Srpen 4 07:12:33 CEST 2006

Zrovna Vas jsem se nechtel dotknout touto poznamkou.Jezdim vlakem pokud
nejsem mimo firmu kazdy den.Ono ,ze se hodne lidi chove jako dobytek je vec
znama a neni to jen ve vlacich.Ja osobne  se divim nekterym zamestnancum CD
(myslim tim vedeni),ze se vsemoznym zpusobem snazi odradit sve zakazniky
nefunkcnimi topenimi ,barevnou dekoraci a starim vagonu a v neposledni rade
zvedanim jizdneho hlavne na mistnich tratich.Je pro mne zarazejici fakt ,ze
pri cestovani vlakem zjistuji ze dobrych padesat procent cestujicich ma
cipovou kartu CD neboli jsou zamestnanci ci rodinni prislusnici.Proc asi
nechce vice lidi jezdit vlakem?Nebot kdyz se domluvi dva tak se uz jim
oplati jed autem pri vzdalenosti do 30 km urcite a vlaky pak jezdi
nevytizene a tim padem na to doplacime vsichni doplatkem za nevytizenou
osobni dopravu(nevim kolik to cini ale urcite se to pohybuje v sta milionech
korun).
Kam to muze vest pokud stat nezaplati je zrovna ted videt u Vas v Usti v
pripade autobusove dopravy.Dva blazni se hadaji a obycejne lidi si berou
jako rukojmi.Pohled na tuto vec je krasny z obou stran-ze strany dopravce je
to krasne nestarat se o nic,nehledat nejakou spolecnou cestu s krajem na
zvyseni vytizenosti jednotlivych spoju a snizeni tim ztrat, ktere se pak
musi kompenzovat doplatky ze statnich penez(krasny a nenarocny zpusob
podnikani).Ze strany kraje to je naopak naridime jim kolik linek kde ma
jezdit nebudeme poslouchat jejich namitky na nevytizenost a kdyz budou chtit
zaplatit doplatek tak ho nezaplatime a budeme nejlepsi politici protoze
prece chceme usetrit statni penize a nenechame se vydirat nejakym
podnikatelem.
To je presne ten stejny zpusob uvazovani ktary vede u velkych firem
zabyvajicich se sluzbami k financnim problemum.
Ze to muze fungovat a vydelavat je videt na dopravci Student Agency za dobre
ceny(cena do prahy z ostravy je 50-ti procentni oproti CD) v novych
luxusnich autobusech a prijemny pristup jejich zamestnancu asi dela svoje a
linky jsou skoro furt obsazene.
Omlouvam se vsem za zde nepatrici poznamky,ale doopravdy mi to nedalo.
Saso Vy mi prosim odpuste me narazky jsem si vedom,ze jste jen jedna z
dlouhe rady zamestnancu teto firmy ,ktera za to nemuze ale stale asi
posloucha vytky ostatnich . Vase  loajalnost zamestnance je chvalihodna a
doufam i patricne ocenena.
Radek