Re: Pípátko na rychlost...

mk info@mcu.cz
Čtvrtek Srpen 3 15:54:32 CEST 2006

> Ono to samozrejme ma neco do sebe. Pokud je zvukovy signal se strmym
> nabehem, tak je to takove jakesi mene prijemne pro ucho a telegrafisti
> jiste
> vi, ze ten postupny nabeh, na osciloskopu to vypada jaku burtik, je daleko
> prijemnejsi na poslech a dokonce ty strme nabehy pri dlouhodobem pouzivani
> mohou castecne poskodit sluch.

Zatim k tomu nejsem schopen zaujmout zadne stanovisko. Na jednu stranu by to
pipnuti nemelo byt prilis prijemne (ne ze si na tom budu hrat), na druhou
stranu zase nesmi prilis otravovat. Proste jsem zvedavy az to vrazim do auta
a chvilku s tim budu jezdit. Mozna, ze to urvu hned po par kilometrech
:-)))))

S pozdravem
MK