Re: Pípátko na rychlost...

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Srpen 3 15:16:03 CEST 2006

Ono to samozrejme ma neco do sebe. Pokud je zvukovy signal se strmym
nabehem, tak je to takove jakesi mene prijemne pro ucho a telegrafisti jiste
vi, ze ten postupny nabeh, na osciloskopu to vypada jaku burtik, je daleko
prijemnejsi na poslech a dokonce ty strme nabehy pri dlouhodobem pouzivani
mohou castecne poskodit sluch.
J. Polivka

> Sakra ne, ale neco s tim udelam - mam tu peknou raspli, tou hrany srazim
do
> kulata :-))))

V tomto by mohli poradit aj hifisti - mozno cely problem je v kyslikatej
medi...

Este ma napadlo, ze by sa dalo pipat roznymi frekvenciami pre rozne
rychlosti.

A hudobne nadany vodic by sa potom mohol pokusit sposobom jazdy zahrat
jednoduchu melodiu :-)

wek