Vysilaci vykon WiFi v pasmu 5,6GHz

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Srpen 2 15:39:28 CEST 2006

no to bude asi ono :-) sirka pasma detektora (IF bandwidth). Priklad,
mam dva diskretne signaly 100 a 101MHz. Pri sirke pasma 3MHz budem
vidiet jeden siroky peak okolo 100MHz, pri sirke 1MHz budem vidiet dva
kopceky s malou "jamou" medzi nimi (~3dB), pri sirke pasma 100kHz uz
zretelne rozonam obidve frekvencie, pri sirke 3kHz uz budem vidiet len
tie dve diskretne frekvencie...
Povedal by som ze pri pozerani digitalnych signalov s viacerymi nosnymi
je nastavenie tohoto parametra kriticke...
b.