Vysilaci vykon WiFi v pasmu 5,6GHz

BuFran BuFran@seznam.cz
Středa Srpen 2 15:33:18 CEST 2006

> oni tie kopecky vyzeraju aj podla toho aka sirka pasma sa na spektraku
> nastavi... Ak tam mate 3+MHz tak to bude vyzerat pomerne zaoblene a
> megabity se nepromneni na megahertzy :-)

Tohle jsem nepochopil, range jsem mel nastaveno od stredu 1. kanalu do
stredu 3. kanalu a vysilal jsem na 2. kanalu. Zadne zoomovani
neprobihalo :)

Ale ted me napada, jestli ta modulace nema ostre spicky, a hluboke
diry mezi spickama - pak bych se s tim displejem mohl trefit zrovna mezi ne
- a zobrazeny obraz mi pak mohl byt naprosto zkresleny :o) Existuje vubec
neco na rozmaznuti spektra ?

--

S pozdravem,

    František Burian