atmega640V, atmega1280V, 2560V

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Srpen 1 09:30:33 CEST 2006

> (pokud by mel nekdo nejake zkusenosti jak rozchodit 2560V
> pod GCC nebo jinym kompilatorem, dejte mi prosim vedet),
IMHO to nemuze byt tezke. Nekoukal jsem do DS, ale predpokladam, ze
instrukcni sada je na chlup stejna jako jinych velkych ATmegach. Takze
pujde jen o definice IO portu, jejich bitu a preruseni. Vysel bych z
#include pro mega-1280 (nebo 640 nebo byt i 128), a peclive
zkontroloval (upravil-doplnil) co je treba

> taktez nabizim limitovanou serii vzorku atmega2560V-8AU,
> ktere mi tu ted lezi a nevim co s nimi.

Pokud predchozi odstavec neni navodem "co s nimi", tak aspon napiste
za co by mely byt:)

Marek