Re: Pípátko na rychlost...

GlajcPavel pavel.glajc@del.cz
Úterý Srpen 1 06:23:06 CEST 2006

ARA 2/77

----- Original Message -----
From: mk [mailto:info@mcu.cz]
To: HW-news
[mailto:hw-list@list.hw.cz]
Sent: Mon, 31 Jul 2006 12:11:55 +0200
Re: Pípátko na rychlost...

> polohy, a po 10 dnech na cestě oceníte i to datum .

Jiste :))))
> kdyz si dovolim tvrdit, ze pravdepodobnost zrealizovani premisy obsazene v

tomto vyroku se limitne blizi k nule pro nejmene 99% ucastniku teto

konference.

Popravde me spis zajimaji myslenkove pochody vedouci k pouziti
> GPS pro tuto
aplikaci (signalizace prekroceni rychlosti). Aby nedoslo k
> nedorozumneni,
nechci polemizovat o uzitecnosti ci neuzitecnosti GPS, ale
> jen a pouze o
pouziti GPS pro tuto aplikaci. Celkem rozumim vyuziti jiz
> instalovaneho GPS
prijimace, ale nejak mi unika smysl instalovat GPS jen
> pro tu prcu s
"pipatkem".

Dovolim si odhadnout, ze ve vetsine "novejsich"
> aut je mozne ziskat
informaci o rychlosti jiz v elektronicke podobe
> (elektronicky tachometr,
ridici jednotka motoru, ABS, ....) a obsah cviceni
> na tema "pipatko" se pak
ponekud modyfikuje z "prectu dve cisla a podelim"

Pro kategori "drive narozenych" aut se mozna majitelum bude
> zdat ponekud
ujete investovat do "pipatka s GPS" cca 5..50% ceny "vozu"

> pozdravem
MK

PS: mimochodem v AR nekdy pred 30 lety to bylo bez GPS s par
> tranzistory a
optickym snimacem na nahonu tachometru :-))))))