[OT]Dve sitovky ve win

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Duben 25 13:55:01 CEST 2006

Este k tym adresam, kazda sietovka musi mat samozrejme nastavenu svoju
vlastnu (inu) IP adresu. Na internet vam zrejme IP adresu pridelil
provider (prip. mate DHCP), na druhu sietovku, v ramci domacej siete,
si pouzite lubovolnu inu. Adresy zvolte napr. tak, ze prve 3 cisla
adresy budu zhodne na PC aj notebooku, posledne cisla budu odlisne a
masku date 255.255.255.0. Samozrejme tie prve 3 cisla musia byt ine,
ako ma sietovka k WiFi. Pre domacu siet aom si ja nechal vygenerovat IO
adresu windowsom a potom som ju nastavil rucne (aby si ju win nemenil).
Na druhom PC som potom pouzil tu istu, len posledne cislo som dal +1.

miro