[OT]Dve sitovky ve win

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Duben 25 13:48:05 CEST 2006

Ja to mam tak doma urobene. WiFi klient ide do PC na 1 sietovku. Druha
sietovka je spojena s dalsim PC. Na poskytovanie internetu pre 2. PC na
prvom musi bezat nejaky proxy server. Osobne pouzivam FreeProxy, ale
myslim, ze Win maju aj nieco v sebe. 2 PC ma potom v nastaveniach
browsera (a inych programov pristupujucich na net) nastavene spojenie
cez proxy. Ak chcete viac detailov, mozte sukromne.

miro