Re: [OT] Doporučte inkoustovou tiskárnu.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Duben 24 08:21:37 CEST 2006

Pokud jde o problem s ucpavanim inkoustovek, zrejme to bude jak uz
tady nekdo psal - ze dokud je v naplnich inkoust, neni co resit, ale
jak dojde, tak pak to rychle zasycha. Jednou jsem ozivoval tiskarnu,
ve ktery ty umelci nechali zaschnout barevnou napln (a nechali to tak
myslim aspon pul roku), nechal jsem ji v misce s vodou (staci trochu,
aby byly potopeny ty trysky), do druhyho dne to trochu povolilo, ale
neni to zadnej zazrak, muze dojit k michani barev v naplnich a nemusej
se procistit uplne vsecky trysky. Jim stacilo, ze to trochu tiskne.

P.K.