RE: [OT] Doporučte inkoustovou tiskárnu.

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pondělí Duben 24 08:09:44 CEST 2006

Taky bych doporucil Canon Pixma ip4200 nebo ip5200.
Umi vse co potrebujete, je velice skladna, ma i spodni zasobnik papiru, bezokrajovy tisk a duplex. Kdyz pouzivate jen spodni zasobník, tak si na ni klidne muzete polozit i scanner. Ja netisknu i 3 mesice a neucpe se za tu dobu jedina tryska.

ml