Athlon 1200 (bylo Re: OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.)

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Neděle Duben 23 15:00:18 CEST 2006

Zdravim, ano to jsou pameti na 133MHz. Ted jede sbernice na 100MHz a
procesor si tuto frekvenci nasobi 7.5. Kdyz se "odemknou" L1 mustky a zmeni
se nasobic na 750/133 = 5.64 nejblizsi je 5.5 (lehce podtaktovany, 731.5MHz)
nebo 6.0 (lehce pretaktovany, 798MHz). Pro procesor to je skoro stejne,
nebude potrebovat vetsi chladic, ale zvysi se rychlost sbernice, coz muze
system dost zrychlit, hlavne je skoda provozovat rychle 133MHz pameti jen na
100MHz.

S pozdravem,
Ales Chlubny