Athlon 1200 (bylo Re: OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.)

Neděle Duben 23 14:06:28 CEST 2006

Hezké odpoledne,

    nemám dobrou zkušenost s přetaktováváním, systém je pak nestabilní,
přehřívá se, jsou nutné veliké chladiče ... Výrobce asi ví nejlépe proč
označil procesor frekvencí 750 MHz. Paměti mám PC133 (je to ono ?) ale
stejně to raději dělat nebudu.

    Díky za radu.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz