Re: [OT] Doporučte inkoustovou tiskárnu.

Snehulak snehulak@gmail.com
Sobota Duben 22 13:01:42 CEST 2006

Podle me je to tim , ze u HP je tiskova hlava na cartrigy zatimco u cannonu
a jinych je to oddelene . HP sem zaschnout nevidel , ale s cannon s kterym
se tiskne jen obcas s tim jsou problemy.

snehulak