[OT] Doporučte inkoustovou tiskárnu.

Sobota Duben 22 12:50:52 CEST 2006

Hezký den,

já mám doma tiskárnu HP a je to již několikátá ale inkoust mi nikdy
nezaschnul. Jen občas je problém s hlavou, pokud jsou plněné,ale chápu
že remcat na hlavu, dělanou na jednu náplň poté, co je naplněná již po
desáté je nefér :-))

Kamarádi říkají, že Cannonky a LExmaktrky zasychají, ale to vím jen od
nich, sama jsem měla vždy jen HP (nebo její klony Apollo :-))) )

Jeden známý provozoval tiskárnu HP podobným stylem jak píšete a bez
problémů. Bylo to několik roků a šlapala jako nová. Já také měním v
tiskárně fotohlavu za černou hlavu a pokud se použije ten dodávaný kryt
na hlavu není problém.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz