pracka/elektrina v koupelne

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Duben 21 22:41:12 CEST 2006

Ohledne 50ky si netroufam radit. Mam spise jine zkusenosti o ktere se chci
podelit.
Mam sice zkousky, ale 50ka je tak rozdrobena, ze si jako slaboproudar
rozhodne netroufam.
Mam dobrou pracku asi za 20 tis. a mam ji v koupelne vedle vany.
Mam ale take dceru, takovou sprchujici se "kachnicku" po ktere je vzdy
koupelna plna vody.
Pracka ma plneni i ovladani nahore a ovladani plne elektronicke.
Bohuzel jakmile se nasprchuje ovladani, tak je problem a oprava za cca 2
tis.
Opravar mi rikal, ze to je pracka spise do kuchyne nez do koupelny.
Ja na to, ze bych ji musel vymenit za mycku na nadobi nebo za lednicku a ty
se do koupelny nehodi.
Tak si pri vyberu pracky dejte pozor i na tyto, byt pro nekoho drobne
nedostatky.
A vzhledem k tomu, ze tam je takto pristupna elektronika, tak vytahuji i
napajeci kabel po kazdem prani aby to nekoho ze sprchujicich se nekleplo.
Jeste, ze to za ty penize alespon dobre pere.
Jindra Polivka

Preji vam hezky den.. mam dve otazky na praktikujici
elektrikare/projektanty/revizni techniky.
Konecne jsem se dokopal k tomu, abych z technicke mistnosti udelal nobl
panskou koupelnu :) pac jsem zjistil ze sprchac je fajn ale vana je vana.
 1. Jenze potrebuji aby v te mistnosti zustala pracka. Tu hodlam koupit
novou. At kombinuju jak kombinuju , tak mi pracka vychazi do zony 2 s
tim, ze napajeni/zasuvku bude mit v zone 3 (s proudovym chranicem).
Pracka bude mit kryti IPx4. Je to z pohledu norem ci revizniho technika
ok?

2. Musim predelat 3f el. privod 4x6 k elektrokotli 9kw. Je ho nutne vest
okolo budouci vany (tedy zona 1). Pokud ho povedu vice nez 50mm pod
omitkou a obkladama, tak je to ok?  odkud se meri tech 50mm? od vnejsi
strany omitky tj. zapocitava se do toho i tloustka omitky?

Diky moc za rady..

P.S. mam p.6 v.50 ale v tomhle si nejsem moc jistej....