pracka/elektrina v koupelne

hwnews.martin.vorel@arms.cz hwnews.martin.vorel@arms.cz
Pátek Duben 21 22:20:43 CEST 2006

Preji vam hezky den.. mam dve otazky na praktikujici
elektrikare/projektanty/revizni techniky.
Konecne jsem se dokopal k tomu, abych z technicke mistnosti udelal nobl
panskou koupelnu :) pac jsem zjistil ze sprchac je fajn ale vana je vana.
 1. Jenze potrebuji aby v te mistnosti zustala pracka. Tu hodlam koupit
novou. At kombinuju jak kombinuju , tak mi pracka vychazi do zony 2 s
tim, ze napajeni/zasuvku bude mit v zone 3 (s proudovym chranicem).
Pracka bude mit kryti IPx4. Je to z pohledu norem ci revizniho technika
ok?

2. Musim predelat 3f el. privod 4x6 k elektrokotli 9kw. Je ho nutne vest
okolo budouci vany (tedy zona 1). Pokud ho povedu vice nez 50mm pod
omitkou a obkladama, tak je to ok?  odkud se meri tech 50mm? od vnejsi
strany omitky tj. zapocitava se do toho i tloustka omitky?

Diky moc za rady..

P.S. mam p.6 v.50 ale v tomhle si nejsem moc jistej....