SMD indukcnosti a relatka FTR-B3GB012Z

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Duben 18 10:53:39 CEST 2006

Ale pozor při nákupu relátek. Stále se tu tvrdošijně drží chybné označení z
nadpisu této zprávy. MUSÍ TO BÝT RELÉ FTR-B3GA012Z. To s označením B je
bistabilní - do DDS se NEHODÍ.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vladimír Anděl
Subject: Re: SMD indukcnosti a relatka FTR-B3GB012Z

Tak koukam ze jsem zase neco zaspal, ale vidim ze ty hromadne nakupy zas
takovy efekt nemaji. 1. Rad bych si dal doklady do ucetnictvi a to je pi
hromadnych nakupech problem. 2. Pokud jsem neco neprehlednul, vsechno se
nakupuje u ceskych firem, nebo u firem ktere tady maji zastoupeni. Takze
odpadaji problemy s internetovym placenim do ciziny - dosud jsem nevyzkousel
a toho jedineho se bojim. 3. Mnozstevni slevy na tech par kusu nejsou, nebo
jsou minimalni. Je otazka, jestli s tim nekoho otravovat, aby to preposilal
dal. Co je ale dulezite, vzniknul tady seznam co kde koupit a za kolik, co
cim nahradit. A to je neocenitelne. Takze vsem dekuju a poustim se do
nakupu.