oscilator 60 MHz vyvoj

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Duben 18 10:42:50 CEST 2006

Tak jsem si pres vikend hral s 60 MHz oscilatorem a vysledky jsou na
http://www.mirnet.cz/vaelektronik/bastl/osc60.htm . Skutecne je potreba
krystal ktery tam patri a ne nejaky 20 MHz z GM. Nejake krystaly ma i Koala,
treba od nich vyjde levneji nez si ho nechat delat u www.krystaly.cz . Pokud
by to nekdo chtel delat i se synchronizaci na DCF, znovu opakuji nabidku ze
procesor s programem pro synchronizaci (89C5051) poslu za cenu procesoru,
pripadne bych program v hex tvaru na nejakou dobu vystavil. Mam tady i
krystaly 77,5 KHz a par desticek pro prijimac.
Oscilator jsem delal na jednostranne desce. Dvoustranna by mozna byla lepsi,
ani nemusi byt prokovena. Na druhe strane by bylo stineni a mozna na par
mistech protahnout dratek.

Andel