Re: OT: Když je ten pátek, ale fakt nevím zda to je k smíchu nebo k pláči

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Duben 14 22:26:11 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 14.4.2006:

> Pokud mela Sasa Nextru, tak bude spokojena i s vytacenym spojenim.
> Jen takova par poznamek na operatorske lince jsou samy slovaci,
> ktery neni fakt rozumet, (pro rypali, mam Slovenstinu velmi rad,
> kdyz jsem na Slovensku tak se mi uz nekolikrat stalo, ze se me ptali
> jestli jsem odtud nebo odjinud, proste mi staci chvilka a uz reaguji
> ve slovenstine a ani si to neuvedomuji, proste se mi slovenstina
> jako jazyk hrozne moc libi) Jejich klasicky postup pri nejakem
> problemu, to je chyba v linkach Telecomu my mame vse v poradku,
> [...]

S tim musim souhlasit. Byl jsem jednim z prvnich zakazniku PVTNET,
delal jsem jim pozdeji i dealera. Byl jsem velmi spokojeny. Tenkrat tu
internet zacinal (hned po Video Online tu byl myslim prave ten
PVTNET). Ja jel na modemu tenkrat, samozrejme, platil jsem za telefon
asi 12 tisic mesicne. Pak jsem presel na pevnou linku, tenkrat
rychlost jen 14400 za sileny prachy, pozdeji uz prehodili na 33600.

Jenze pak to prodali, ted takhle narychlo si nemuzu vzpomenout, komu
to prodali, teprve jeste pozdeji se z toho stala Nextra. Ja vydrzel az
do dobry Nextry. Mam spatnou polohu a jsem na internetu zavisly, to je
problem. Nemel jsem moznost alternativniho providera a oni to zacali
uplne silene <cenzored>. To bylo neuveritelne, co dokazali udelat,
kazdou chvili to nejelo. Co jsem za spousty let s PVTNET nezazil, tak
to bylo kazdou chvili. Treba pamatuji s PVTNET problem, kdy jednou v
patek do rozestavene budovy tady v Usti bouchl blesk a odeslo jim
vybaveni za asi 900 tisic, oni normalne zajeli do Brna pro nove a
jeste behem vikendu to opravili a zprovoznili. Nextra, to byla
tragedie, hlavne nic neresili, delali ze nic, presne ten support co
presunuli nekam na Slovensko, ale hlavne to neni support...

Pak jsem mel bezdrat (Breezenet) od mistniho providera a bylo to
daleko lepsi, ale proste obcas me vytocili tim, ze vylezli na strechu
a otocili antenu a to udelali v patek a cely vikend delali mrtve
brouky apod.

Ted mam od konce roku 2005 Bluetone ADSL Premium a jsem happy. Zatim
jsem mel jen dva problemy. Kdyz jsem to zavadel a objednaval,
slibovali odpojeni telefonu na 15 minut, ale byly to dva dny. Pak mi
rekli, ze to je hovadina, aby mi sami rikali 15 minut :-) Druhy
problem byl drsnejsi, jednou mi zcista jasna zmenili pevnou IP adresu
na uplne jinou. Zjistil jsem to asi po 10 hodinach, kdyz mi bylo
divne, ze mi neprislo mych dennich vic jak tisic mailu, protoze jsem
byl cely den mimo... Par hodin jim to trvalo, nez to dali do poradku,
ale dokazali to.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem