Kde sehnat male embedded PC?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Duben 14 18:56:17 CEST 2006

Zdravim konferenci,
pro jednoduchou aplikaci bych potreboval nejake male embedded PC. Pobezi na
tom uplne trivialni aplikace, ktera obcas neco posle na RS232. Podminka
ovsem je barevny LCD s touchscreen. Podle mackani touchscreenu to bude
posilat data na seriak. Na Amperu bylo takovych vestavnych PC plno, ale
vetsinou nadupane stroje se vsim vsudy a tady na to by mi stacila nejak 386
nebo 486, LCD cca. 14" s touchscreen a dvema seriaky, jeden na touchscreen a
druhy na data. System DOS, nechce se mi tam davat wokna abych kuli nim musel
mit plno pameti, vykonny CPU, cekat po zapnuti nez to nabootuje a nakonec to
bude chcipat na modre obrazovky ;-) Nevite nekdo kde koupit takove uplne
jednoduche PC? Na Amperu me zaujala nabidka Mite, nicmene jejich prvni dotaz
byl na pocet kusu a kdyz jsem rekl, ze 1, tak na me koukali jako ze proc je
otravuju kdyz toho nekoupim vagon. Ale rikali, ze vetsinu veci maji skladem,
tak nechapu v cem je problem prodat jeden kus. Nenechal jsem se odradit a na
jejich webu jsem nasel co by mi asi vyhovovalo, jen jsem si nebyl jisty s
tim LCD a na zadost o technickou radu prisla tato odpoved:

Dobry den
chybi tady zakladni informace, kolik kusu.

S pozdravem

V. Pohnetal

Bohuzel asi opravdu je odebrane mnozstvi jejich problem c.1 takze je uz asi
nebudu obtezovat.

Muzete nekdo doporucit kde koupit takove PC v mnozstvi 1 kus?

Dekuji mockrat.
S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz