Pripojeni USB mysi

MK info@mcu.cz
Středa Duben 12 10:52:39 CEST 2006

> Ten tester by mel byt delany jako brouk vyndany z mysi a pripajeny k USB
> konektoru.
> Kdyz se pripojil k pocitaci tak vyskocilo okno ze pocitac nasel novy HW
> (abych vedel,
> ze tester funguje, mi to stacilo). Ale pocitac se ten HW uz naucil a ted
> uz nic nehlasi -
> jen ve spravci zarizeni.
> Tak mne napadlo, jestli by se ze spravce zarizeni ta informace nemohla
> pretahnout
> na nejake dostupnejsi misto.
>
> BTW:
> [...]

Podivejte se googlem po projektech implementujicich HID class - coz presne
je pocitacova mys. Namatkou me napadaji AN od Microchipu, Silabs, Motoroly,
Texasu, Philipsu, etc Je toho opravdu vic nez dost

Treba Microchip ma TB055 -
http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/91055C.pdf kde je popsan
kobvertor PS2-USB, doplnit o generator, ktery bude simulovat pohyb mysi ve
ctverci, kolecku, ci po jake draze nebude nijak slozite.

S pozdravem
MK