Re: Pripojeni USB mysi

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Duben 12 10:38:01 CEST 2006

Ten tester by mel byt delany jako brouk vyndany z mysi a pripajeny k USB konektoru.
Kdyz se pripojil k pocitaci tak vyskocilo okno ze pocitac nasel novy HW (abych vedel,
ze tester funguje, mi to stacilo). Ale pocitac se ten HW uz naucil a ted uz nic nehlasi -
jen ve spravci zarizeni.
Tak mne napadlo, jestli by se ze spravce zarizeni ta informace nemohla pretahnout
na nejake dostupnejsi misto.

BTW:
Nedavno jsem se tu ptal na jednocip Motorola, ktery se take pouziva v nekterych USB mysich.
Samozrejme, kdyz jsem se pokousel precist obsah pameti, abych jej mohl napalit jinam
a nemusel nicit dalsi mysi, neslo to, bylo to zaheslovane. Kolegove tvrdi, ze existuje nejaky
louskacek na hesla - ja jsem o tom jeste neslysel.