OT: Odpojeni Jirky

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Duben 12 09:47:41 CEST 2006

Josef Havlíček wrote:
> A o tom to je .......
> Vy mate nazor, ja mam nazor, Jirka ma nazor, Admin ma nazor .....
> A o tom jak si to predstavuji > bud at to dela dusledne, a potom odpojuje,
> nebo podle Vas, nedusledne, ale potom, at se teto praci prizpusobi a nikoho
> neodpojuje.

Nesuhlasim.
ADMIN je tu viacmenej z vynutenia a mozeme byt radi ze sa na to vobec
podujal niekto, kto je navyse aj pomerne tolerantny a rozumie veciam.

Aby nedoslo k este dalsim omylom, chcem prehlasit, ze aj ked nesuhlasim
(=frflem) s konkretnou udalostou, plne ADMINovu cinnost _podporujem_ a
_respektujem_ jeho rozhodnutie (aj ked to znie schizofrenicky :-) ).

wek