OT: Odpojeni Jirky

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Středa Duben 12 09:28:17 CEST 2006

A o tom to je .......
Vy mate nazor, ja mam nazor, Jirka ma nazor, Admin ma nazor .....
A o tom jak si to predstavuji > bud at to dela dusledne, a potom odpojuje,
nebo podle Vas, nedusledne, ale potom, at se teto praci prizpusobi a nikoho
neodpojuje.
Howgh
JH

Neni to vina admina! Co si predstavujes pod lepsi praci admina? To, ze bude
kazdy prispevek cist a bud ho pusti do konference nebo ne? Nemuzes prece
nutit cloveka, aby cely den (a noc) sedel u PC, cetl kazdy mail z konference
a hlidal, jestli nahodou Jirka nepise nejaky svoje politicky a podobny
zvasty. Uvedom si, ze to Radek dela dobrovolne a nepochybne zadarmo. Jirku
napominal uz tolikrat a kdyz to k nicemu nevede odpojil ho. Logicke. Tady
nejde o offtopicy, kde se resi veci treba mimo zamereni konference, ale je o
tom co rict, co vyresit apod. Jestli jste si vsimnuli, i kdyz je thread OT,
ale je v nem co resit a neni to pouhe plkani, admin ho necha bezet dokud se
to nezvrtne k drbani.
Myslim, ze admin tu plni svoji funkci dobre, k jeho rizeni konference nemam
nejmensi pripominku.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic