OT: Odpojeni Jirky

Prichy prichy@volny.cz
Středa Duben 12 09:43:43 CEST 2006

Zdravim.

Vite, ono je uplne jedno, jaky je pan Jirka
odbornik ci ne, ale pokud ma neco fungovat
(at cokoli) musi byt nejaka pravidla....
Navic nektere poznamky na lidi z konfery jsou,
myslim, zbytecne.....kazdy dela neco a ma _ruzne_
podminky. Narknout nekoho z lenosti, hlouposti
neschopnosti ci neceho jineho je prece ta nejvetsi
hloupost, projev slabosti a maleho sebevedomi

Nechapu jeho chovani....

Prichy

PS: ADMIN: udelovat distanc bude asi fakt jedina moznost
      tady udrzet meze nejake te etiky ....abych rekl pravdu,
      vubec vam nezavidim to adminovani....spojene se stratou
      vlastiho casu a jeste reseni nejakych takovychto problem...
 ....bohuzel realita