ADMIN: Re: OT: Odpojeni Jirky

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Duben 12 09:10:53 CEST 2006

Nechci pripoustet nejakou dalsi polemiku proc a nac (snazil jsem se
privatne p.Jiriho na jeho problematicke prispevky upozornit jiz delsi
dobu) a tak to odhlaseni nebylo jen za tyto posledni tri maily (ty byly
posledni kapka). Proto ten prisny metr.

Pokud neni nekdo ochotny respektovat psana i nepsana pravidla nemuze
pocitat s pochopenim u ostatnich. A schopnost sebekontroly patri take
mezi zakladni lidske dovednosti.

P.Jirimu jsem uz kdysi napsal, ze souhlasim s vetsinou toho co pise
(uznava za hodnoty), ale nesouhlasim s tim jakym zpusobem to prezentuje
a kde to prezentuje. Tohle spis pripomina obraceni na spravnou viru
nekterych ortodoxnich skupin. Pokud se zamerite na problematicka vlakna
zjistite, ze vetsina temat se zvrhne po prispevcich p.Jiriho, ktere jsou
silne tendencni a temer cilene vyvolavaji protireakce.

Byl jsem ted deset dni v nemocnici (be internetu) a prvni co me praskne
pres oci bylo toto vlakno.

Je mi jasne, ze se nezavdecim vsem clenum konference, ale je to moje
rozhodnuti a myslim, ze neni neuvazene a impulsivni. Proto si kazdy
rozmyslete sve soudy a neberte v potaz jen toto vlakno a posledni tri dni.

Nikdo nebrani se p.Jirimu prihlasit treba okamzite a dal psat, ale pokud
se tyto maily budou opakovat znovu jej odhlasim.

Nic vic k tomu nemam co rict.

ADMIN