Dalsi spravny clovek na spravnom mieste

MK info@mcu.cz
Úterý Duben 11 16:14:27 CEST 2006

> Toto neriesim, je mi to viacmenej jedno. Chcel som len 4 vzorky na
> rychle vyskusanie (ca. 10.000czk). Napisal som priamo vyrobcovi podla
> toho ako sa ozvu uvidim co s tym bude dalej. Svet nestoji a nepada na
> jednom predajcovi suciastok, ta administrativa so zaradenim noveho
> dodavatela do databazy a dohadovanie ze nam maju dat na fakturu za ten
> strateny cas nestoji. Neviditelna ruka trhu to vyriesi sama :-)
> Ale na tej poslednej vete sa stale potichu usmievam. Cenu pre 100ks
> nemozno ponuknut lebo sa nepredpoklada seriozny zaujem. Takto som sa uz
> [...]

Balu, nekdy mam pocit, ze zapominas, ze neni jenom CERN, ale i to okolo
(nad) neho. Promin, v bohem zapomenutem kouku zeme s nejakymi 10^7 dusemi
(pomalu vcetne vymirajiciho domaciho ptactva) je opravdu mizivi predpoklad
takoveho odberu.

Se divim, ze se nepochlubis komunikaci s helmutama, kteri se odmitaji bavit
jinak nez nemecky, pripadne jinymi dementy.
Treba takova baba z EIB zasadne odpovidala pouze francouzsky a za tri mesice
jsem z ni nedokazal vymamit soft za cca 3000  euro - boze chran ne za darmo,
ja to chtel KOUPIT  :))))))

S pozdravem
MK