Dalsi spravny clovek na spravnom mieste

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Duben 11 16:03:11 CEST 2006

Toto neriesim, je mi to viacmenej jedno. Chcel som len 4 vzorky na
rychle vyskusanie (ca. 10.000czk). Napisal som priamo vyrobcovi podla
toho ako sa ozvu uvidim co s tym bude dalej. Svet nestoji a nepada na
jednom predajcovi suciastok, ta administrativa so zaradenim noveho
dodavatela do databazy a dohadovanie ze nam maju dat na fakturu za ten
strateny cas nestoji. Neviditelna ruka trhu to vyriesi sama :-)
Ale na tej poslednej vete sa stale potichu usmievam. Cenu pre 100ks
nemozno ponuknut lebo sa nepredpoklada seriozny zaujem. Takto som sa uz
dlho nepobavil :-)
b.